Medewerker Klantcontact Center
Perfect, want we zijn op zoek naar een nieuwe collega voor ons dynamische Klantcontact center. Hier zetten we ons volledig in om het gehoor van onze klanten niet alleen te begrijpen maar ook te verbeteren. Jij wordt ons geheime wapen: door echt te luisteren, empathie te tonen en samen naar de beste hooroplossingen te zoeken, maak jij onze klanten superblij.
Onze missie: Meer mensen beter laten horen. Wij nemen de tijd om samen met onze klanten te zoeken naar de beste hooroplossing. De klant en zijn of haar gehoor staan bij ons centraal. Want slechter horen is niet alleen een fysiek probleem, maar vooral ook een sociaal en emotioneel probleem. Pas als we de mens achter de klant kennen, kunnen we het beste advies geven.
Wat ga je doen?
Wat ga jij doen?
Als medewerker klantcontact beantwoord jij de meest uiteenlopende vragen van onze klanten. Je informeert hen over onze nieuwste producten, openingstijden en vergoedingen vanuit de zorgverzekeraar. Daarnaast plan je afspraken in, zoals hoortests, en bel je klanten terug die hebben gereageerd op onze advertenties of een terugbelverzoek hebben ingediend via onze website. Dankzij jouw klantgerichte benadering kun je de behoeften van de klant achterhalen en de juiste afspraken inplannen. Wil je een extra uitdaging? Dan kun je misschien wel deel uitmaken van ons Webcare-team!
Hoe ziet jouw dag eruit? Je start de dag met een kop koffie of thee en maakt een praatje met je collega's. Om 09:00 uur begint de telefoon te rinkelen en sta je klaar om klanten te helpen. Je wenst je collega’s die vanuit huis werken een goedemorgen via de chat. Vervolgens controleer je de planning, zodat je precies weet wat er van jou verwacht wordt. Doordat je werkzaamheden regelmatig afwisselen, is geen dag hetzelfde. Je komt terecht in een team van zo’n 18 collega’s. Jullie werken hard, maar plezier maken is ook belangrijk. Door de open ruimte voelt je werkplek ruim en licht aan, en dankzij de optimale akoestische omstandigheden heb je weinig last van omgevingsgeluid. Je werkt op een kantoor, géén callcenter.
Wat vragen wij?
Wij zijn op zoek naar een leuke nieuwe collega met;
• Enthousiasme, klantgerichtheid en integriteit
• Passie voor klantcontact en een persoonsgerichte benadering zowel extern, als intern
• Een open, eerlijke en adviserende houding met aandacht en belangstelling voor slechthorenden en hun wensen
• Affiniteit met de zorg én het zorgen voor anderen
• De drive om de spil tussen de winkel en de klant te kunnen zijn
• Een MBO werk- en denkniveau en relevante werkervaring in een soortgelijke functie
• Zorgvuldigheid en vaardigheden om gegevens digitaal te verwerken (in ieder geval ervaring met MS Office, waaronder Excel)
• De skills om vertrouwen te creëren. Je bent teamplayer die in oplossingen denkt en een aanpakmentaliteit heeft
Wat bieden wij?
• Een topbalans tussen je job en je privéleven.
• Geen dag die hetzelfde is – lekker veel variatie.
• Werktijden die zich aanpassen aan jouw ritme.
• Een comfortabele werkplek, want jouw welzijn is belangrijk.
• Liever parttime werken? Kan gewoon!
• Vergoeding van je reiskosten en de mogelijkheid om thuis te werken.
• Een warme werkplek waar je gewoon jezelf kunt zijn.
• Een grondige onboarding met topbegeleiding.
Wie is onze partner?
Al meer dan 65 jaar neemt Van Boxtel hoorwinkels de tijd om samen met de klant naar de juiste hooroplossing te zoeken. Bij Van Boxtel zijn ze ervan bewust dat ze elke dag de levens van hun klanten veranderen. Want het gehoor is het meest betekenisvolle contact met de wereld om je heen. Sinds 2010 is Van Boxtel hoorwinkels onderdeel van Demant. Demant is een toonaangevende naam binnen de internationale gehoorbranche en heeft meer dan 100 jaar kennis en ervaring binnen de hoorzorg. Hierdoor kunnen ze bij Van Boxtel de beste hooroplossingen bieden zodat de klant zichzelf kan blijven. En hier kan jij aan bijdragen.
Bij Van Boxtel hoorwinkels zetten ze niet alleen de klanten centraal, maar ook de medewerkers. Je levert een unieke bijdrage aan het veranderen van levens. Op jouw manier, met jouw talenten. Werken vanuit je sterktes is wat ze bij Van Boxtel belangrijk vinden. Ze zeggen zelf: “Bij Van Boxtel hebben we een unieke werkwijze waarbij jij centraal staat: wij geloven in jou!”
Wil je alvast meer weten over wie Van Boxtel hoorwinkels is? Neem dan gerust een kijkje op www.werkenbijvanboxtel.nl.