Klantenservice Flex-medewerker (vanaf 16 uur per week)
Wat ga je doen?
Jij belt klanten om een afspraak in te plannen. Ook neem je contact op met klanten die gereageerd hebben op onze advertenties of een terugbelverzoek hebben ingediend via onze website. Dankzij jouw klantgerichte benadering kun je de behoeften van de klant achterhalen en de juiste afspraken inplannen. Wil je meer uitdaging? Dan ga je inkomende telefoontjes beantwoorden en krijg je vragen over onze nieuwste producten, openingstijden en vergoedingen.
Wat vragen wij?
– Een communicatietopper met een groot hart.
– Bij jou staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.
– Analytisch, oplossingsgericht en scherp.
– Je Nederlands is top, zowel mondeling als schriftelijk.
– Je wordt blij van blije klanten.
– Flexibel, leergierig en digitaal supersterk.
– Altijd energiek en positief.
– Je bent vanaf 16 uur per week beschikbaar en je mag een beginner zijn.
Je werkt zowel thuis als op kantoor – hoe lekker is dat?
Ook klaar om te knallen? We kunnen niet wachten! We willen graag snel aan de slag, maar de startdatum passen we aan op jou. Laat van je horen en vertel ons jouw verhaal. We zijn reuze benieuwd naar jou en hoe jij ons team komt versterken!
Wat bieden wij?
– Een ideale combi van ontspannen en aanpakken.
– Elke dag iets nieuws, dus vervelen is er niet bij.
– Werktijden die jou goed uitkomen.
– Een fijne werkplek, want jouw tevredenheid is ons doel.
– Werken in deeltijd? Geen probleem!
– Reiskosten? We got it. Thuiswerken? Sure!
– Een ongedwongen sfeer waar je gewoon jezelf kunt zijn.
– Een super inwerktraject met alle hulp die je nodig hebt.
– En als klap op de vuurpijl: een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband
Wie is onze partner?
Onze partner is een handelsorganisatie die zorgproducten levert aan particulieren en zorginstellingen die al meer dan een eeuw een begrip is. Met vestigingen door heel Nederland hebben ze een goede regionale dekking. Bij deze organisatie werken heeft ook een maatschappelijk belang door de branche waar ze actief in zijn. Met een duidelijke visie en kwalitatief goede producten zijn zij ook markleider; kennis en deskundigheid zijn kernwoorden die bij de organisatie passen!