Skip to main content
€ 2800
Nieuwegein
MBO
HR & Office Support

Wat ga je doen?

Onze dynamische Customer Service afdeling is een krachtig team van 13 toegewijde professionals die er alles aan doen om de ervaring van onze klanten te verbeteren. Wij zijn de schakel die elk aspect van leveringsproblemen aanpakt, of ze nu voortkomen uit leveranciers, vervoerders, interne processen of zelfs de klanten zelf. Bij ons vind je de oplossingen voor al je vragen en klachten met betrekking tot je bestellingen.

In de rol van Customer Service Specialist neem je deel aan het volledige backoffice-proces, inclusief de afhandeling van retourzendingen en claims van onze gewaardeerde klanten. Je beheert ook de nodige administratieve taken, zowel voor klanten als leveranciers. Dit alles doe je in nauwe samenwerking met je collega's en onder het toezicht van onze bevlogen Manager Customer Service. 

Je werkzaamheden zullen onder andere bestaan uit:
– Aannemen, bewaken en opbouwen van dossiers
– Afhandelen van weigeringsmeldingen
– Het maken van creditnota’s
– Onderzoeken van probleemzendingen
– Navragen van de garantie/reparatie statussen van klanten
– Retouren verwerken

Wat vragen wij?

–       MBO werk- en denkniveau.
–        Je bent fulltime beschikbaar
–        Je bent dienstverlenend
–        Je beschikt over goede kennis van MS-office (met name Word en Excel)
         en ervaring met SAP is een pré.
–        Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij?

       Een zeer zelfstandige en uitdagende (fulltime) baan;
       Een marktconform salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring;
       Een laptop;
       Een prettige, informele werksfeer in een dynamische internationale organisatie;
       De mogelijkheid om (na je inwerktijd) hybride te werken.

Wie is onze partner?

Onze opdrachtgever, een beursgenoteerde organisatie op het gebied van ICT Services met vestigingen in 24 Europese landen. In Nederland is onze partner een grote distributeur van hard- en software van bekende A-merken, zoals HP, Dell, Apple en Microsoft. In Nederland zijn er meerdere vestigingen. Deze functie heeft als standplaats Nieuwegein, maar een deel van de tijd zal je ook vanuit huis werken (na je inwerkperiode).

Suzanne Albers

Neem contact op met Suzanne Albers

Wil je graag eerst kennismaken? Dat kan, graag zelfs! Bel 030 303 1755 of mail ons.

Solliciteren op deze functie, of is dit toch niet de vacature die je zoekt?

Hier nog een aantal vacatures binnen de functiegroep Klantenservice. Medewerker Klantenservice, Informatie & Advies (32-36 uur)Klantenservice medewerker