Solutions Consultant
Wat ga je doen?
Als Solutions Consultant start je met een grondige businessanalyse, waarbij je processen in kaart brengt en de opdrachtgever adviseert over (mogelijke) proces optimalisaties. In het begin zul je direct samen werken met collega’s, waar je samen de verzamelde requirements modelleert naar de gewenste inrichting van de software. Vervolgens implementeer je de software, waarbij je tevens zorgdraagt voor de nodige integraties met partneroplossingen.
Als Consultant ben je bij onze partner dus verantwoordelijk voor het volledige implementatietraject van een geavanceerd S2P-softwaresysteem, dat ook maatwerk mogelijkheden biedt via het low code platform. Je werkt hier dan ook nauw samen met R&D, Support en Projectmanagement. Daarnaast verzorg je trainingen en begeleid je de opdrachtgever tijdens het testproces, zodat de inrichting inzichtelijk en bruikbaar wordt en de opdrachtgever zelfstandig aan de slag kan.
Wat vragen wij?
• Minimaal een afgeronde hbo opleiding
• Ervaring met business consultancy en software implementaties
• Ervaring met procurement software is een pre
• Je beheerst naast Nederlands ook de Engelse taal
Wat bieden wij?
• Een salaris tot €6.500,- bruto per maand (afhankelijk van ervaring)
• Een 13de maand (na eerste contract)
• Een leaseauto
• 8% vakantiegeld
• 26 vakantiedagen
• Een gedegen inwerktraject om je bekend te maken met de organisatie, de mensen, de processen en de software zelf
• Je krijgt alle kansen om jezelf te ontwikkelen (doorgroei en functie inhoudelijk)
• Iedere vrijdag een gezamenlijk lunchen
Wie is onze partner?
Onze partner is een internationale softwareleverancier die gespecialiseerd is in het automatiseren van het purchase-to-pay-proces. Met hun eigen low-code platform en op maat gemaakte oplossingen zorgen zij ervoor dat opdrachtgevers kunnen profiteren van efficiëntere bedrijfsprocessen en verbeterd workflowmanagement. Kwaliteit en techniek staan voorop.
Binnen de organisatie zijn de communicatielijnen kort, dankzij een platte bedrijfsstructuur. Dit stimuleert iedereen om proactief mee te denken en de dienstverlening naar een hoger niveau te tillen. In Nederland werken ongeveer 30 medewerkers, terwijl het wereldwijde team uit in totaal 150 werknemers bestaat. Samen zetten zij zich in om de 500.000 gebruikers de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.