Support Medewerker
Wat ga je doen?
Als Customer Support medewerker ben je het belangrijkste contactpunt voor consumenten en vertegenwoordiger van de organisatie. Je behandelt vragen via diverse kanalen zoals telefoon, e-mail en chat. Deze vragen gaan over aankopen bij verkooppunten (winkels en websites), bestellingen via de website, uitbetalingen en het gebruik van kaarten bij partners. Je biedt professionele ondersteuning en draagt bij aan het verbeteren van klanttevredenheid.
Je werkt in een team van vier medewerkers en een teamleider, en wordt tijdens een inwerkprogramma begeleid.
Wat vragen wij?
• Minimaal 1 jaar ervaring in Customer Support of detailhandel
• Afgeronde mbo-opleiding
• Goede beheersing van Nederlands en Engels
• Kennis van de Duitse taal is een pre
Wat bieden wij?
• Salaris tot €3.000,- afhankelijk van ervaring
• Laptop
• Reiskostenvergoeding
• Bonusregeling
• Opleidings- en trainingsmogelijkheden
• 25 vakantiedagen
• Ruimte voor eigen inbreng
Wie is onze partner?
Het bedrijf is sinds 2008 actief en heeft zich ontwikkeld van startup naar scale-up met een groeiend retail product. hun product wordt verkocht door meer dan 10.000 acceptanten. Het richt zich op zowel de Nederlandse markt als internationale expansie, met diverse merken in 23 landen.
Solliciteer op de functie Support Medewerker
CV niet bij de hand?Geen probleem! Solliciteren kan al met voornaam, achternaam en email.