Support Consultant
Wat ga je doen?
Als Support Consultant ben je de spil in het oplossen van klantvragen met betrekking tot geavanceerde IT-oplossingen voor overheidsinstanties, die essentiële geografische gegevens registreren en delen. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je vragen beantwoordt en problemen oplost met behulp van je eigen kennis en ondersteuning van collega's.
Onze partner erkent het belang van jouw persoonlijke groei en werkplezier, en biedt daarom diverse ontwikkelingsprogramma's, zoals het Young Professional-programma en individuele begeleiding, waarmee je kunt evolueren naar verschillende functies binnen het bedrijf, zoals Software Consultant, Business Consultant, Accountmanager of Projectmanager.
Wat vragen wij?
• Afgeronde relevante MBO opleiding
• Handig in ERP- en CRM-systemen
• Je bent accuraat, assertief en stressbestendig
• Je bent resultaat gericht en kunt omgaan met vertrouwelijke informatie
• Goede beheersing van de Nederlandse taal, ook in geschrift
• Ervaring binnen de IT sector voor de overheid is een pré
Wat bieden wij?
• Max. €50.000,- bruto jaarsalaris, afhankelijk van opleiding en ervaring
• Goede pensioenregeling
• Een dertiende maand
• 27 vakantiedagen
• Mobiele telefoon
• Mooie mogelijkheden voor persoonlijke groei
• Team uitjes en leuke borrels
• Last but not least, een innovatieve en motiverende werkomgeving
Wie is onze partner?
Sinds de start in 1999 heeft deze organisatie zich opgewerkt tot de specialist op het gebied van GIS in Nederland. De markt waarin de organisatie opereert is, door de steeds verder gaande ontwikkelingen op het gebied van GIS, onderhevig aan veel marktwerking. Toch weet deze organisatie zich keer op keer te profileren als kwalitatieve partner voor het invullen van complexe vraagstukken. Het is een organisatie met een informele sfeer, platte structuur en korte communicatielijnen.
Solliciteer op de functie Support Consultant
CV niet bij de hand?Geen probleem! Solliciteren kan al met voornaam, achternaam en email.