In het kader van 20 jaar Kunneman & Vandenbroek nemen we u deze maand terug naar hoe we er eerder bij zaten. Letterlijk! We nemen een trip down memory Lane en gaan langs in alle voorgaande plaatsen waar ons bedrijf gevestigd heeft gezeten (en dat zijn er best wat in 20 jaar!).

In 2000 is het allemaal begonnen in Amersfoort. In het gezellige Leusderkwartier wel te verstaan. Op de Woestijgerweg kwam een deel van een groter onroerend goed beschikbaar en via zakelijke connecties was dit de eerste plek waar Kunneman & Vandenbroek daadwerkelijk kantoor hield!

Na een korte periode in de Keistad, viel het oog op een beschikbare halve etage op de Marconibaan 1 te Nieuwegein. Dit betrof een groter bedrijfsverzamelgebouw met dergelijke faciliteiten. Ook toen, misschien wel juist toen, werden er week in en week uit talloze gesprekken gevoerd met kandidaten om voor te stellen op openstaande vacatures. In de huidige tijd, de tijd van internet, e-mail en videocalls, zijn er zeker in een vroeg stadium uitgebreidere mogelijkheden om meer van elkaar te zien en weten voor een persoonlijk gesprek aan de hand plaatsvindt. Toen ontvingen we meer post. Van de postbode. Snap je? 😉

(Lees door onder het plaatje)

Overzicht van alle plekken waar Kunneman & Vandenbroek gezeten heeft

Na 2 jaar kwam er een plekje vrij in hetzelfde gebouw en aangezien Kunneman & Vandenbroek al behoorlijk uit het jasje aan het groeien was, was dit een mooie overstap. De mogelijkheid was er ook nog om bij een collega-bureau twee ruimtes te huren in hetzelfde gebouw. Na verloop van tijd werd duidelijk dat na een aantal jaren een overstap om verschillende redenen wel de beste optie was.

Aangezien wij als recruitment bureau veel contact met mensen hebben, willen we dit contact zo soepel mogelijk laten verlopen. Dat maakt het voor iedereen wel zo fijn. Dat betreft ook de infrastructuur naar en om onze vestigingslocatie. Aangezien de bereikbaarheid met het openbaar vervoer naar de locatie in Nieuwegein niet ideaal was, en hier wel steeds meer en meer vraag naar kwam, werd nieuwbouw in Houten een goede optie.

Gezien het feit dat andere grote bedrijven een vestiging of hoofdkantoor in Houten gingen starten, was er veel oog voor aanleg van infrastructuur op vele fronten: centraal gelegen in Nederland, ontsluiting met de snelweg werd goed geregeld, de rondweg gaf makkelijk toegang tot verschillende delen van Houten en er kwam een extra treinstation. Dus, check: we gaan naar Houten.

In bovenstaande alinea spreken we over 2007, terwijl snel duidelijk werd dat de nieuwbouw pas in 2009 klaar zou zijn. En tussenstop was dus nodig. Hoewel het wellicht een onorthodoxe keuze lijkt, hebben we het tussenliggende jaar in een leegstaand pand in Beesd gezeten, op de Parkweg. Het lag zo goed als aan de snelweg en erg makkelijk bereikbaar vanaf Utrecht en Den Bosch. Het is dichterbij dan het lijkt, check Google Maps 😉

Dit betrof een leegstaande groothandel in keukenapparatuur. U kunt zich voorstellen dat wij hier voldoende ruimte hadden. Op een sportieve vrijdagmiddag kon in de achterliggende loods zelfs een potje voetbal gespeeld worden. Deels stond de keukenapparatuur er nog dus reken maar dat bij tijd en wijlen de meest creatieve lunchgerechten deze keuken verlieten.

Sinds maart 2009 zijn we gevestigd in ons prachtige nieuwbouwpand aan de Lange Schaft 7 A te Houten. Op 4 verdiepingen hebben we alle faciliteiten die we nodig hebben om kandidaten representatief (bijna luxe) te ontvangen en voldoende plek voor alle medewerkers om veilig en gezond te werken. We hebben zelfs een in-company bar voor feestmomenten en de vrijdagmiddagborrel.

In 2019 hebben we het pand aan de binnenzijde ten dele gerenoveerd, dit jaar gaan we hier mee verder. Zo zijn we met vertrouwde energie en een vernieuwd interieur klaar voor de rest van 2020…… and beyond!